Мої розробки


Мета: ознайомити учнів із жанровим розмаїттям гумористично-сатиричних творів; поглибити вивчене про Л. Глібова; опрацювати байки та показати їхню викривальну силу та повчальну спрямованість; розвивати вміння виразно читати й аналізувати твір, вміння пояснювати алегорію байки; зіставляти описане в байках із сьогоденням; виховувати самокритичність, почуття гумору, оптимістичні погляди, бажання жити чесно, працювати, приносити користь суспільству.

Твір-опис природи за картиною
Тема: Твір-опис природи за картиною (6 клас)Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про опис; формувати вміння описувати природу за картиною, розширити словниковий запас учнів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природиТип уроку: розвиток зв’язного мовлення

Тема: Обставина, способи її вираження

Урок української мови в 5 класі
Тема: Обставина, способи її вираження.
Мета: активізувати й систематизувати вивчене про головні та другорядні члени речення (означення, додаток),
дати знання про обставину, способи її вираження,
формувати вміння знаходити її у реченнях та тексті;
розвивати логічне мислення, творчу уяву, вміння аналізувати та порівнювати;
закріплювати в учнів уміння працювати колективно та самостійно;
виховувати любов і повагу до рідної мови, до природи, до Батьківщини.
Тип уроку: урок формування мовних і мовленнєвих знань, умінь та навичок.


Діалог. Розділові знаки при діалозі
Урок української мови у 5 класі Тема: Діалог. Розділові знаки при діалозі Мети: дати учням поняття про діалог;
формувати в школярів уміння правильно записувати діалог;
сприяти розвитку логічного мислення та кмітливості у дітей;
виховувати правила ввічливості у них.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (формування мовної та комунікаційної компетенції).


Тема: «Шануй батька й неньку!»
Мета:
виховувати любов та пошану до батьків, бабусь та наставників.

Інтегрована інтелектуальна гра-змагання "Мови рідної розмай!"

Тема: «Мови рідної розмай!» Мета: навчальна: поглиблювати інтерес до вивчення української мови й літератури, розвивальна: викликати  бажання примножувати свій інтелектуальний набуток;         розвивати соціальну (вміння працювати в команді, колегіально приймати рішення), комунікативну  й полікультурну компетентності учнів; виховна: виховувати відповідальність,  любов до рідної мови, бажання вивчати її впродовж життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар